Verfijn zoekresultaat

 

verwijder alle zoekcriteria

Alle vacatures W.E.S. Winter Education Services (3)

WES is een landelijk bureau, dat zich richt op inburgering, re-integratie en het geven van uiteenlopende trainingen.

Omschrijving:
WES is een landelijk bureau, dat zich richt op inburgering, re-integratie en het geven van uiteenlopende trainingen. Het bedrijf is in 2003 opgericht door Joan Kruitwagen – Winter. WES staat voor kwaliteit en continuïteit. Er wordt ontzettend veel over inburgering en re-integratie gepraat. Wij doen het gewoon. WES voelt zich verantwoordelijk voor die mensen die nog niet aan het maatschappelijk proces deelnemen, bijvoorbeeld in de vorm van betaalde arbeid. WES wil de positie van werkzoekenden van zowel fase – I, als fase – II en lager versterken. WES pleit voor opleiding en nog eens opleiding, om zo de positie op de arbeidsmarkt duurzaam te versterken. WES staat voor sociale activering. WES neemt haar cliënten serieus. WES heeft als motto als de cliënt serieus wordt genomen, gemotiveerd wordt en als er vanuit de bril van het individu wordt gekeken, dan wordt op deze manier de basis voor succesvolle en vooral duurzame uitstroom naar betaald werk gelegd.

Gezocht: Klassen-assistenten Inburgering (NT2) in Kaatsheuvel

Als klassen-assistent onze docenten NT2 ondersteunen in de lessen en groepjes cursisten / inburgeraars begeleiden onder supervisie van de docent.

Vacature ingevoerd op: 24-11-2017
Goedgekeurd op: 17-01-2019

Gezocht: Klassen-assistenten Inburgering (NT2) in Nunspeet

Als klassen-assistent onze docenten NT2 ondersteunen in de lessen en groepjes cursisten / inburgeraars begeleiden onder supervisie van de docent.

Vacature ingevoerd op: 24-11-2017
Goedgekeurd op: 24-11-2017

Gezocht: Klassen-assistenten Inburgering (NT2) in Elburg

Als klassen-assistent onze docenten NT2 ondersteunen in de lessen en groepjes cursisten / inburgeraars begeleiden onder supervisie van de docent.

Vacature ingevoerd op: 24-11-2017
Goedgekeurd op: 24-11-2017

Organisatie gegevens

 

 


Terug | Print deze pagina